Εργαλειοθήκη Προσβασιμότητας

210 9591810 Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΟΡΟΙ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ INTE*LEARN ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ - ΧΟΡΗΓΗΤΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ή/και ΤΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

Αγοράζοντας το ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ή/και τις ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ, συνάπτεται σύμβαση υπεύθυνου επεξεργασίας και εκτελούντα την επεξεργασία μεταξύ υμών (ατομικά ή με τον Φορέα τον οποίο εκπροσωπείτε και για λογαριασμό του οποίου κάνετε τη συνδρομή και αποδοχή των όρων), ως υπεύθυνου επεξεργασίας και της Inte*Learn ως εκτελούσας την επεξεργασία, η οποία διέπεται από τον  Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2016/679 για την προστασία των προσωπικών δεδομένων (Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα) (General Data Protection Regulation, GDPR) (στο εξής: Κανονισμός ή ΓΚΠΔ), τις διατάξεις του ν. 4624/2019 και την εν γένει εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων και τους ακόλουθους όρους.
Κατά τα λοιπά, στο βαθμό που δεν αντιβαίνουν στους παρόντες, ισχύουν όλοι οι όροι αγοράς και χρήσης του ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ή/και των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ.

Ορισμοί

  • Ψυχομετρικό εργαλείο: Οποιοδήποτε από τα εργαλεία Λογόμετρο® Πλήρης Γλωσσική Αξιολόγηση, Λογόμετρο® ΑΓΔ , Λογόμετρο® ΕΜΔ, LEXiS, FOCUS που διατίθενται μέσω της πλατφόρμας www.kataferno.gr.
  • Παρεμβάσεις: Οι ψηφιακές edutainment εφαρμογές που διατίθενται μέσω της πλατφόρμας www.kataferno.gr για την βελτίωση των γλωσσικών δυσκολιών ή γνωστικών ικανοτήτων.
  • Προσωπικά Δεδομένα: Κάθε πληροφορία που αφορά ταυτοποιημένο ή ταυτοποιήσιμο φυσικό πρόσωπο («υποκείμενο των δεδομένων»)· το ταυτοποιήσιμο φυσικό πρόσωπο είναι εκείνο του οποίου η ταυτότητα μπορεί να εξακριβωθεί, άμεσα ή έμμεσα, ιδίως μέσω αναφοράς σε αναγνωριστικό στοιχείο ταυτότητας, όπως όνομα, σε αριθμό ταυτότητας, σε δεδομένα θέσης, σε επιγραμμικό αναγνωριστικό ταυτότητας ή σε έναν ή περισσότερους παράγοντες που προσιδιάζουν στη σωματική, φυσιολογική, γενετική, ψυχολογική, νοητική, οικονομική, πολιτιστική ή κοινωνική ταυτότητα/κατάσταση του εν λόγω φυσικού προσώπου.
  • Επεξεργασία: Κάθε πράξη ή σειρά πράξεων που πραγματοποιείται με ή χωρίς τη χρήση αυτοματοποιημένων μέσων, σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα ή σε σύνολα δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως η συλλογή, η καταχώριση, η οργάνωση, η διάρθρωση, η αποθήκευση, η προσαρμογή ή η μεταβολή, η ανάκτηση, η αναζήτηση πληροφοριών, η χρήση, η κοινολόγηση με διαβίβαση, η διάδοση ή κάθε άλλη μορφή διάθεσης, η συσχέτιση ή ο συνδυασμός, ο περιορισμός, η διαγραφή ή η καταστροφή.
  • Τεχνικά και οργανωτικά μέτρα που εφαρμόζει η Εκτελούσα την επεξεργασία: Το σύνολο των κανόνων και διαδικασιών επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων που εφαρμόζει η Inte*Learn, όπως αυτά αναλύονται στο Παράρτημα της παρούσας.
  • Υπεύθυνος Επεξεργασίας: Το φυσικό ή νομικό πρόσωπο, η δημόσια αρχή, η υπηρεσία ή άλλος φορέας που, μόνα ή από κοινού με άλλα, καθορίζουν τους σκοπούς και τον τρόπο της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Εν προκειμένω, την ιδιότητα αυτή έχει ο Επαγγελματίας - Χορηγητής.
  • Εκτελών την Επεξεργασία: Το φυσικό ή νομικό πρόσωπο, η δημόσια αρχή, η υπηρεσία ή άλλος φορέας που επεξεργάζεται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα για λογαριασμό του υπευθύνου επεξεργασίας. Εν προκειμένω, την ιδιότητα αυτή έχει η Inte*Learn.

Αντικείμενο ρύθμισης 
Αντικείμενο των παρόντων όρων αποτελεί η ρύθμιση της σχέσης μεταξύ του Επαγγελματία - Χορηγητή ως Υπεύθυνου Επεξεργασίας και της Inte*Learn ως Εκτελούσας την Επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων των υποκειμένων (στο εξής: Υποκείμενο των δεδομένων), που αφορά την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων (όπως αυτά εξειδικεύονται παρακάτω), τα οποία ο Επαγγελματίας - Χορηγητής λαμβάνει και καταχωρεί, στο πλαίσιο χρήσης του ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ή/και των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ. 

Αντικείμενο, Φύση και Σκοπός της Επεξεργασίας 
Αντικείμενο της επεξεργασίας που αφορούν οι παρόντες όροι, η οποία πάντως τελείται σύμφωνα με τον ΓΚΠΔ και την εθνική και ενωσιακή νομοθεσία, αποτελούν τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα των Υποκειμένων των δεδομένων και σκοπός της επεξεργασίας αυτής είναι η χρήση του ψυχομετρικού εργαλείου εκ μέρους του Επαγγελματία - Χορηγητή, σύμφωνα με τους όρους αγοράς και χρήσης αυτού.  
Η Inte*Learn θα επεξεργάζεται τα Δεδομένα Προσωπικού Χαρακτήρα που της παρέχει ο Επαγγελματίας - Χορηγητής ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών της ως προς την λειτουργία του ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ή/και των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ και την έκδοση της αναφοράς. 
Η επεξεργασία των Προσωπικών Δεδομένων συνίσταται στην καταγραφή, αποθήκευση και αξιολόγηση αυτών, βάσει των πληροφοριών και της βαθμολόγησης που παρασχέθηκε από τον Επαγγελματία – Χορηγητή ή προέκυψαν από την χρήση των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ, με σκοπό την έκδοση αναφοράς που αποτυπώνει τα αποτελέσματα της ανίχνευσης των δυσκολιών του παιδιού ή την καταγραφή της επίδοσης αυτού. Σημειώνεται ότι η αξιολόγηση εκτελείται αυτοματοποιημένα.

Κατηγορίες Υποκειμένων και Είδος Δεδομένων
Υποκείμενα των Προσωπικών Δεδομένων που τίθενται σε επεξεργασία αποτελούν όλοι οι εντολείς/πελάτες του Επαγγελματία Χορηγητή ή/και τα τέκνα αυτών, για τους οποίους ο Επαγγελματίας – Χορηγητής προβαίνει στη χρήση του ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ή/και των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ  και των οποίων τα δεδομένα διαβιβάζει στην Inte*Learn. Σε περίπτωση που Υποκείμενο των Δεδομένων είναι ανήλικος, ο Επαγγελματίας – Χορηγητής τεκμαίρεται ότι έχει λάβει την συγκατάθεση σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 21 του Ν. 4624/2019 και η Inte*Learn δεν έχει καμία ευθύνη για τη τυχόν μη σύννομη λήψη συγκατάθεσης.
Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που τίθενται σε επεξεργασία είναι: ονοματεπώνυμο, ηλικία, φύλο, καθώς και μετρήσεις στις δοκιμασίες του ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ή/και των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ. Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που τίθενται υπό επεξεργασία μπορεί να ανήκουν και στις ειδικές κατηγορίες του άρθρου 9 του Κανονισμού. Στην περίπτωση αυτή η επεξεργασία τους γίνεται πάντα σύμφωνα με τα οριζόμενα στο εν λόγω άρθρο.

Διάρκεια επεξεργασίας 
Η επεξεργασία των Προσωπικών Δεδομένων των Υποκειμένων των δεδομένων που καταχωρούνται από τον Επαγγελματία - Χορηγητή και αποθηκεύονται και τηρούνται από την Inte*Learn σύμφωνα με τις εντολές του Επαγγελματία - Χορηγητή ως Υπευθύνου Επεξεργασίας κατά τα ανωτέρω αναφερθέντα, θα διαρκεί κατά περίπτωση: 

  • Τα ηχητικά αρχεία & τα αρχεία με ζωγραφίες που σχετίζονται με ένα τεστ διατηρούνται 6 μήνες από την ημερομηνία έκδοσης της αντίστοιχης αναφοράς ή για 6 μήνες από την ημερομηνία δημιουργίας του τεστ με την προϋπόθεση ότι το τεστ δεν ολοκληρώθηκε/δεν εκδόθηκε αναφορά.
  • Τα δεδομένα ενός τεστ διατηρούνται 1 χρόνο από την ημερομηνία έκδοσης της αντίστοιχης αναφοράς ή για 6 μήνες από την ημερομηνία δημιουργίας του τεστ με την προϋπόθεση ότι το τεστ δεν ολοκληρώθηκε/δεν  εκδόθηκε αναφορά.
  • Τα δεδομένα ενός παιδιού διατηρούνται 2 χρόνια μετά την ημερομηνία έκδοσης της τελευταίας αναφοράς.

Ο Επαγγελματίας – Χορηγητής δια του παρόντος δίνει την εντολή στην Inte*Learn να προβεί στη διαγραφή των προσωπικών δεδομένων μετά την πάροδο του κατά περίπτωση προβλεπόμενου διαστήματος, σύμφωνα με τα ανωτέρω αναφερόμενα. Κατ’ εξαίρεση, η Inte*Learn δικαιούται να διατηρήσει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα τα προσωπικά δεδομένα σε περίπτωση που αυτό απαιτηθεί προς το σκοπό της θεμελίωσης, άσκησης και υποστήριξης τυχόν νομικών αξιώσεων της ή και τις ανάγκες τυχόν ελέγχου από τις αρμόδιες αρχές.
Κατόπιν αιτήματος του Επαγγελματία - Χορηγητή, η Inte*Learn παρέχει έγγραφη επιβεβαίωση της διαγραφής των δεδομένων.

Υποχρεώσεις των μερών
Η εκτέλεση της επεξεργασίας λαμβάνει χώρα αποκλειστικά βάσει καταγεγραμμένων εντολών και αφορούν την καταγραφή, αποθήκευση και αυτοματοποιημένη αξιολόγηση.

  1. Ο Επαγγελματίας - Χορηγητής δηλώνει με την παρούσα ότι επεξεργάζεται τα δεδομένα των υποκειμένων που αναφέρονται ανωτέρω, σύννομα και σύμφωνα με τα οριζόμενα στον ΓΚΠΔ, ιδιαίτερα αναφορικά με τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που εμπίπτουν στο άρθρο 9 του ΓΚΠΔ.
  2. Η Inte*Learn επεξεργάζεται τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα των υποκειμένων που αναφέρονται στον αντίστοιχο ανωτέρω όρο αποκλειστικά και μόνο για τους σκοπούς που ανωτέρω αναφέρονται, προβαίνει δε στη σχετική επεξεργασία, σύμφωνα πάντα με τα οριζόμενα στον ΓΚΠΔ.
  3. Ο Επαγγελματίας - Χορηγητής δηλώνει ρητά ότι συμφωνεί με την διατήρηση και την αποθήκευση των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα από την Inte*Learn σε υπολογιστικό νέφος.
  4. Τυχόν έτερες, διευκρινιστικές ή/και συμπληρωματικές εντολές του Επαγγελματία - Χορηγητή, για την επεξεργασία αυτή, πρέπει να δίδονται γραπτώς από τον Επαγγελματία Ειδικής Αγωγής.
  5. Η Inte*Learn δεν έχει καμία υποχρέωση να εκτελέσει εντολή αντικείμενη στον ΓΚΠΔ και στα σχετικά με αυτόν νομοθετήματα/έγγραφα, ενημερώνει δε αμέσως τον Επαγγελματία - Χορηγητή εάν κατά την άποψή της, κάποια εντολή παραβιάζει τον ΓΚΠΔ ή άλλη σχετική εθνική και ενωσιακή νομοθεσία.
  6. Η Inte*Learn δεν έχει καμία υποχρέωση να προβεί σε εκτενή νομικό έλεγχο της συμφωνίας μιας εντολής με τον ΓΚΠΔ ή/και με τα σχετικά με αυτόν νομοθετήματα/έγγραφα.
  7. Η Inte*Learn ευθύνεται για τυχόν ζημία που προκάλεσε η επεξεργασία αποκλειστικά και μόνο για την περίπτωση που δεν ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις  που ο ΓΚΠΔ ορίζει ειδικότερα για τους εκτελούντες την επεξεργασία ή εάν υπερβεί ή ενεργήσει αντίθετα με τις νόμιμες εντολές του Επαγγελματία - Χορηγητή, ως Υπεύθυνου Επεξεργασίας. Η Inte*Learn  απαλλάσσεται πλήρως από οποιαδήποτε ευθύνη, εφόσον αποδείξει ότι η ίδια δεν φέρει καμία ευθύνη για το γενεσιουργό γεγονός της τυχόν ζημίας.
  8. Ο Επαγγελματίας - Χορηγητής δεσμεύεται να αποζημιώνει την Εκτελούσα την Επεξεργασία για ενδεχόμενη ζημία της που οφείλεται σε παραβιάσεις εκ μέρους του των παρόντων όρων ή και της ισχύουσας νομοθεσίας, καθώς επίσης και σε οποιαδήποτε περίπτωση η Inte*Learn υποχρεωθεί να καταβάλει αποζημίωση σε Υποκείμενο των δεδομένων ή σε οποιονδήποτε τρίτο ή υποχρεωθεί να καταβάλει διοικητικό πρόστιμο.
  9. Η Inte*Learn θα ενημερώνει εγγράφως και αμέσως, τον Επαγγελματία - Χορηγητή για τυχόν επιθεωρήσεις που διενεργούνται από τις εποπτικές αρχές, στο βαθμό που επηρεάζουν τις πράξεις επεξεργασίας. Αυτό ισχύει προφανώς στο μέτρο που επιτρέπεται από το εφαρμοστέο δίκαιο, όταν η Inte*Learn είναι υπό έρευνα ή είναι μέρος σε έρευνα από τις δημόσιες αρχές σχετικά με τα Προσωπικά Δεδομένα που επεξεργάζεται βάσει του παρόντος ή σε σχέση με την Επεξεργασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα σύμφωνα με το παρόν. Η Inte*Learn θα ανταποκρίνεται σε όλες τις νόμιμες οδηγίες του Επαγγελματία - Χορηγητή αναφορικά με την αποκάλυψη ή τη διαβίβαση Προσωπικών Δεδομένων στις αρμόδιες αρχές.

Καθήκον Εμπιστευτικότητας 
Η Inte*Learn διασφαλίζει ότι τα πρόσωπα που είναι εξουσιοδοτημένα από αυτήν να επεξεργάζονται τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα δεσμεύονται να τηρούν τη σχετική με την εκτέλεση της εν λόγω επεξεργασίας εμπιστευτικότητα και εκπαιδεύει το προσωπικό της που είναι υπεύθυνο για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, σχετικά με τις υποχρεώσεις που ορίζονται στους παρόντες όρους. 
Η Inte*Learn δεσμεύεται να μην αποκαλύπτει ή διαβιβάζει Προσωπικά Δεδομένα σε τρίτους (νοούμενοι ως «τρίτοι» κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, δημόσια αρχή, υπηρεσία ή φορέας) χωρίς την προηγούμενη έγγραφη άδεια του Υπεύθυνου Επεξεργασίας, εκτός εάν αυτό επιτρέπεται ή απαιτείται από το νόμο ή τους παρόντες όρους. Στην περίπτωση αυτή, η Inte*Learn θα ειδοποιήσει εγγράφως τον Υπεύθυνο Επεξεργασίας χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και, σε κάθε περίπτωση, το αργότερο 48 ώρες πριν από τη συμμόρφωση με οποιοδήποτε αίτημα για αποκάλυψη (επισυνάπτοντας αντίγραφο του αιτήματος), εκτός εάν η ειδοποίηση αυτή απαγορεύεται από το νόμο. Η Inte*Learn, ως Εκτελούσα την Επεξεργασία πρέπει να συμμορφώνεται με όλες τις νόμιμες οδηγίες του Επαγγελματία - Χορηγητή, ως Υπεύθυνου Επεξεργασίας σε σχέση με αυτή την αποκάλυψη ή τη διαβίβαση. 

Τα μέτρα που λαμβάνει η Inte*Learn
Η Inte*Learn λαμβάνει όλα τα απαιτούμενα μέτρα και διαδικασίες σύμφωνα με το άρθρο 5 (στ) και άρθρο 32 του ΓΚΠΔ, προκειμένου να διασφαλίζεται η προστασία των δεδομένων από μη εξουσιοδοτημένη ή παράνομη επεξεργασία και τυχαία απώλεια, καταστροφή ή φθορά. Ειδικότερα:

  1. Τηρεί αρχείο δραστηριοτήτων επεξεργασίας,
  2. Εφαρμόζει κατάλληλα τεχνικά, οργανωτικά και λειτουργικά μέτρα, προκειμένου να διασφαλίζεται η εμπιστευτικότητα, η ακεραιότητα και η διαθεσιμότητα των Προσωπικών Δεδομένων, όπως αυτά περιγράφονται λεπτομερώς στο Παράρτημα,
  3. Έχει ορίσει Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (DPO), ο οποίος απαντά στο email Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή/και στο τηλέφωνο 2109591810.

Τα μέτρα που λαμβάνει η Inte*Learn δύνανται να επικαιροποιούνται ώστε να ανταποκρίνεται η εφαρμογή τους στη διαρκώς εξελισσόμενη σχετική τεχνολογία και σύμφωνα πάντα με τα οριζόμενα στον ΓΚΠΔ.

Υποστήριξη από την Inte*Learn του Επαγγελματία - Χορηγητή - Υπεύθυνου Επεξεργασίας έναντι του Υποκειμένου των δεδομένων
Η Inte*Learn, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση της επεξεργασίας, επικουρεί τον Επαγγελματία - Χορηγητή με τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα, στο μέτρο του δυνατού για την εκπλήρωση της υποχρέωσης του να απαντά στα αιτήματα του Υποκειμένου των δεδομένων, τα σχετικά με την άσκηση των δικαιωμάτων του, όπως αυτά ορίζονται στο κεφάλαιο 3 του ΓΚΠΔ (άρθρο 28 παρ. 3 σημ. ε’).
Η Inte*Learn θα διαβιβάζει άμεσα στον Επαγγελματία - Χορηγητή κάθε αίτημα/επικοινωνία που τυχόν λάβει από τα Υποκείμενα των δεδομένων σε σχέση με τα δικαιώματά τους επί των Προσωπικών τους Δεδομένων, σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους, επισυνάπτοντας αντίγραφο του σχετικού αιτήματος/επικοινωνίας, όπου αυτό υπάρχει.
Η Inte*Learn, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση της επεξεργασίας και τις πληροφορίες που διαθέτει, συνδράμει τον Επαγγελματία - Χορηγητή στη διασφάλιση της συμμόρφωσης προς τις υποχρεώσεις του που απορρέουν από τις διατάξεις των άρθρων 32 έως 36 του Κανονισμού, ήτοι αναφορικά με την ασφαλή επεξεργασία των δεδομένων, την γνωστοποίηση της παραβίασης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, την ανακοίνωση παραβίασης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στο Υποκείμενο των δεδομένων, την εκτίμηση αντικτύπου σχετικά με την προστασία δεδομένων και την προηγούμενη διαβούλευση, αντίστοιχα (άρθρο 28 παρ. 3 σημ. στ’).
Η Inte*Learn ενημερώνει εγγράφως τον Επαγγελματία - Χορηγητή, ως Υπεύθυνο Επεξεργασίας, αμελλητί από τότε που θα αντιληφθεί παραβίαση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, για οποιαδήποτε τυχαία ή παράνομη ή εκ προθέσεως καταστροφή ή απώλεια ή ζημία, αλλοίωση, κλοπή, μη εξουσιοδοτημένη αποκάλυψη ή πρόσβαση σε Προσωπικά Δεδομένα και να συνδράμει τον Επαγγελματία - Χορηγητή στην υποχρέωσή του να γνωστοποιεί την παραβίαση των δεδομένων στην αρμόδια εποπτική αρχή και στο υποκείμενο των δεδομένων, εφόσον χρειάζεται και λαμβάνοντας υπόψη τη φύση της επεξεργασίας και τις πληροφορίες που διαθέτει η ίδια (άρθρο 33 παρ. 2). 
Η Inte*Learn, ως Εκτελούσα την Επεξεργασία θα παρέχει συνδρομή στον Επαγγελματία - Χορηγητή για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων της διαφάνειας έναντι των υποκειμένων των δεδομένων, ιδίως όταν βρίσκεται σε καλύτερη θέση για να παρέχει τις σχετικές πληροφορίες. Ο Επαγγελματίας - Χορηγητής είναι υπεύθυνος για την παροχή των σχετικών ειδοποιήσεων στην Inte*Learn.

Συνδρομή σε τυχόν ελέγχους 
Η Inte*Learn θα θέτει στη διάθεση του Επαγγελματία - Χορηγητή κάθε πληροφορία που τυχόν κριθεί απαραίτητη για την απόδειξη της συμμόρφωσης της με τον ΓΚΠΔ, όπως ορίζεται στο άρθρο 28 αυτού (άρθρο 28 παρ. 3 σημ. η’).

Υπεργολάβοι και συνδεδεμένες εταιρείες
Η Inte*Learn μπορεί να προσλάβει υποεκτελούντες την επεξεργασία, στους οποίους θα αναθέτει είτε όλο είτε τμήμα του αντικειμένου της υπηρεσίας. Στην περίπτωση αυτή, η περαιτέρω ανάθεση θα γίνεται μόνο με έγγραφη συμφωνία με τον υπό εκτελούντα που θα επιβάλλει τις ίδιες υποχρεώσεις τις οποίες έχει και η Inte*Learn βάσει των παρόντων συμβατικών όρων. Σε περίπτωση που ο άλλος εκτελών είναι εγκαταστημένος εκτός της ΕΕ, θα βεβαιώνεται ότι η χώρα αυτή παρέχει ένα επίπεδο προστασίας των δεδομένων που κρίνεται επαρκές σύμφωνα με απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει απόφαση επάρκειας, η διαβίβαση μπορεί να γίνει με την παροχή κατάλληλων εγγυήσεων όπως μέσω δεσμευτικών εταιρικών κανόνων, τυποποιημένων συμβατικών ρητρών ή/και οποιωνδήποτε άλλων ρυθμίσεων που έχουν εγκριθεί και θεωρηθεί ως κατάλληλες από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Σε περίπτωση όπου η Inte*Learn, κατά το χρόνο αποδοχής των παρόντων, συνεργάζεται ήδη με υποεκτελούντα, έχει το δικαίωμα να συνεχίσει τη συνεργασία, δεδομένου ότι πληρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις. 
Κατόπιν αιτήματος, η Inte*Learn θα παρέχει στον Υπεύθυνο Επεξεργασίας όλες τις σχετικές πληροφορίες σχετικά με τις υποχρεώσεις των υπό εκτελούντων. 
Επιπλέον συμφωνείται ότι η Inte*Learn δύναται να γνωστοποιήσει προσωπικά δεδομένα σε συνδεδεμένες ή θυγατρικές εταιρείες για εσωτερικούς διοικητικούς σκοπούς και για λόγους οικονομίας κλίμακος.

Το Καλάθι Μου

Login

Image

Η Αγγελική Μουζάκη είναι Καθηγήτρια Μαθησιακών Δυσκολιών, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης. Σπούδασε στη Ράλλειο Παιδαγωγική Ακαδημία Πειραιά και στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης. Ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο τμήμα Curriculum & Instruction του Southern Illinois University, και το διδακτορικό της στο University of Houston (Educational Psychology & Individual Differences).

Εργάστηκε για μια εξαετία ως Research Associate στην Αναπτυξιακή Κλινική του Παιδιατρικού Τμήματος της Ιατρικής Σχολής του University of Texas όπου ασχολήθηκε με την κλινική αξιολόγηση παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, διαταραχές της ανάπτυξης και νοητική στέρηση. Επίσης, το ίδιο διάστημα συμμετείχε στην ομάδα δημιουργίας ενός εργαλείου ανίχνευσης αναγνωστικών δυσκολιών (Τexas Primary Reading Inventory) με κρατική χρηματοδότηση, το οποίο χρησιμοποιείται σήμερα σε χιλιάδες τάξεις (Α'-Γ' Δημοτικού) πολλών πολιτειών των ΗΠΑ.

Στην Ελλάδα, συμμετείχε στην ερευνητική ομάδα του Πανεπιστημίου Κρήτης για την στάθμιση ανιχνευτικών εργαλείων αξιολόγησης δεξιοτήτων προσοχής, συγκέντρωσης και επιτελικών λειτουργιών σε μαθητές με μαθησιακά προβλήματα που χρηματοδοτήθηκε από το ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ (12 Ανιχνευτικά εργαλεία) καθώς επίσης και στο πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για τις μαθησιακές δυσκολίες.

Έχει 30ετή εμπειρία στην οργάνωση επιμορφωτικών σεμιναρίων σε εκπαιδευτικούς προσχολικής και σχολικής ηλικίας για τις μαθησιακές δυσκολίες στις ΗΠΑ (Texas Education Agency, Houston Independent School District, US Νational Institute of Health, Brookes Publishing) και στην Ελλάδα (ΠΕΚ, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο). Το δημοσιευμένο ερευνητικό της έργο εστιάζει στη διερεύνηση της συμβολής των γλωσσικών δεξιοτήτων στη μάθηση της ανάγνωσης, την έγκαιρη ανίχνευση των αναγνωστικών δυσκολιών, την ανάπτυξη και τις διαταραχές στη μάθηση της ορθογραφικής δεξιότητας, κ.α. και έχει δημοσιευτεί σε σημαντικά διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά ή συλλογικούς τόμους συγκεντρώνοντας υψηλή αναγνώριση από τη διεθνή κοινότητα.

Image

Ο Παναγιώτης Σίμος είναι Καθηγητής Αναπτυξιακής Νευροψυχολογίας στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης και Υπεύθυνος του Νευροψυχολογικού Ιατρείου στην Ψυχιατρική Κλινική του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ηρακλείου. Σπούδασε Πειραματική Ψυχολογία - Βιοψυχολογία στο Πανεπιστήμιο του Southern Illinois (1995) και ειδικεύτηκε στην κλινική νευροφυσιολογία στο Τμήμα Νευροχειρουργικής του Πανεπιστήμιου του Τexas στο Ηοuston (1996), όπου διετέλεσε Αναπληρωτής Καθηγητής έως το 2003.

Η ερευνητική του δραστηριότητα εστιάζεται στη διερεύνηση των εγκεφαλικών μηχανισμών του λόγου, της ανάγνωσης και της μνήμης με νευροαπεικονιστικές μεθόδους, σε τυπικούς πληθυσμούς και σε παιδιά και εφήβους με αναπτυξιακές διαταραχές (δυσλεξία, δυσαριθμησία, αυτισμός). Ασχολείται επίσης με τη στάθμιση ψυχομετρικών εργαλείων αξιολόγησης γλωσσικών, μνημονικών και επιτελικών λειτουργιών για παιδιά και ενηλίκους, και την εφαρμογή τους στη μελέτη αναπτυξιακών και νευρολογικών διαταραχών.

Οι παραπάνω ερευνητικές δραστηριότητες έχουν τύχει συνεχούς χρηματοδότησης από ομοσπονδιακά προγράμματα των ΗΠΑ (National Institute of Child Health and Development), από συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα έρευνας (ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ, Ηράκλειτος, Αριστεία Ι, Θαλής, Διασυνοριακό Πρόγραμμα Ελλάδα-Κύπρος 2007-2013) καθώς και Ευρωπαϊκά προγράμματα(Horizon 2020). Έχει επιβλέψει ή συνεπιβλέψει 13 διδακτορικές διατριβές και 9 προγράμματα μεταδιδακτορικής έρευνας.

Είναι συγγραφέας περισσότερων από 240 άρθρων σε διεθνή περιοδικά με κριτές που έχουν λάβει άνω των 13.000 αναφορών από άλλους ερευνητές στη διεθνή βιβλιογραφία, καθώς και δύο μονογραφιών.

Image

Η Φαίη Αντωνίου είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στην Παιδαγωγική Ψυχολογία των ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Σπούδασε στο Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (κατεύθυνση Ψυχολογίας) στη Φιλοσοφική Σχολή, ΕΚΠΑ.
Ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Ειδική Αγωγή και Ψυχολογία στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ και το Διδακτορικό της στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Goethe της Φρανκφούρτης.

Εκπόνησε τη μεταδιδακτορική της διατριβή, ως υπότροφος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) στην Ειδική Αγωγή & Ψυχολογία, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Από το 2007 και έως σήμερα έχει συμμετάσχει σε ομάδες δημιουργίας και στάθμισης ακαδημαϊκών (Τεστ-Ανάγνωσης, Παντελιάδου & Αντωνίου, 2008. Δοκιμασία Αξιολόγησης Δεξιοτήτων Ανάγνωσης- ΔΑΔΑ, Παντελιάδου, Αντωνίου & Σιδερίδης, 2019) και γνωστικών εργαλείων αξιολόγησης της Νοημοσύνης (RAVEN, Σιδερίδης, Αντωνίου, Μουζάκη, & Σίμος, 2015. WPPSI-III, Σιδερίδης & Αντωνίου, 2015).
Έχει επίσης συμμετάσχει σε προγράμματα ΕΠΕΑΕΚ και ΕΣΠΑ επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στο αντικείμενο των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών, ενώ έχει υπάρξει Επιστημονική Υπεύθυνη του προγράμματος ΕΣΠΑ Ταχύρρυθμη Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση.
Το ερευνητικό της έργο έχει δημοσιευτεί σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά και εστιάζεται στην αξιολόγηση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών και στην αντιμετώπιση των δυσκολιών ανάγνωσης και γραφής παιδιών & εφήβων με και χωρίς Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.

Image

Η Ασημίνα Μ. Ράλλη είναι Καθηγήτρια Αναπτυξιακής Ψυχολογίας.
Σπούδασε Παιδαγωγικά και Ψυχολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο University of London, Institute of Education της Μ. Βρετανίας.
Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο University of London, Institute of Education της Μ. Βρετανίας, από όπου έλαβε Advanced Diploma στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία και στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία, Master στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία και Διδακτορικό στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία και Μάθηση.

Διδάσκει ένα υποχρεωτικό μάθημα Αναπτυξιακής ψυχολογίας, και τα μαθήματα Γλωσσική ανάπτυξη, Εφαρμοσμένη αναπτυξιακή ψυχολογία και Γλωσσικές δυσκολίες: οριοθέτηση, αξιολόγηση και παρέμβαση. Είναι κάτοχος άδειας άσκησης επαγγέλματος ψυχολόγου και έχει εργαστεί σε ερευνητικά προγράμματα στην Μ. Βρετανία στο University of London, Institute of Education, στο University of Southbank, στο Τ.Ε.Ι. Αθηνών και στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο. Στα πλαίσια του επαγγελματικού της έργου, έχει εργαστεί για 10 χρόνια ως σχολική ψυχολόγος στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Έχει συμμετάσχει ως προσκεκλημένη ομιλήτρια σε προγράμματα επιμόρφωσης που απευθύνονται σε επαγγελματίες ψυχικής υγείας και εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα σχετικά με την ανάπτυξη των παιδιών, αλλά και θέματα που σχετίζονται με τη γλωσσική ανάπτυξη, την Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή και τη Σχολική ετοιμότητα. Οι δημοσιεύσεις της περιλαμβάνουν βιβλία, κεφάλαια βιβλίων, καθώς και άρθρα σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά. Έχει επίσης πλήθος ανακοινώσεων σε συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται σε θέματα γλωσσικής ανάπτυξης και γλωσσικών δυσκολιών στον προφορικό και το γραπτό λόγο, στην ανάπτυξη γνωστικών και κοινωνικοσυναισθηματικών δεξιοτήτων παιδιών και εφήβων, καθώς και σε ζητήματα σχολικής ετοιμότητας.

Image

Η Δέσποινα Τσαούση είναι Διδάκτωρ του Τμήματος Ψυχολογίας, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Έχει σπουδάσει σε προπτυχιακό επίπεδο στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με διετή μετεκπαίδευση στην Ειδική Αγωγή στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Σε μεταπτυχιακό επίπεδο κατέχει τον τίτλο MSc στην Παιδαγωγική Ψυχολογία και εκπαιδευτική πράξη από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο.

Εργάζεται στην εκπαίδευση ως νηπιαγωγός αρχικά στην γενική αγωγή και κατόπιν στην ειδική αγωγή επί σειρά ετών, ενώ υπηρετεί στο ΚΕΔΑΣΥ από το 2008. Διαθέτει ερευνητικό έργο, που κυρίως άπτεται της σχολικής ετοιμότητας, καθώς το αντικείμενο της διατριβής της ήταν η κατασκευή και ο ψυχομετρικός έλεγχος ενός νέου και έγκυρου εργαλείου που αποτιμά τη σχολική ετοιμότητα του παιδιού προσχολικής ηλικίας (Κ.Α.Σ.Ε.Π.Π.Η.), καθώς και η διερεύνηση των προβλεπτικών δεικτών σχολικής ετοιμότητας. Έχει στο ενεργητικό της σημαντικό αριθμό από άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ξενόγλωσσα και ελληνικά, καθώς και παρουσιάσεις σε διεθνή συνέδρια. Είναι επί σειρά ετών επιμορφώτρια του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής σε εκπαιδευτικούς και εκπαιδεύτρια ενηλίκων με πλούσια εκπαιδευτική δράση.

ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΩΝ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ

Υπάρχουν, ολοένα και περισσότερα ερευνητικά δεδομένα που υποστηρίζουν ότι το επίπεδο των προφορικών γλωσσικών δεξιοτήτων των παιδιών έχει σημαντική επίδραση στην ικανότητα τους να έχουν πρόσβαση και να επωφελούνται από το τυπικό αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου (Torgeson, 2000). Δυσκολίες ή καθυστερήσεις στις δεξιότητες του προφορικού λόγου είναι πιθανό να επηρεάσουν κι άλλες πτυχές της ανάπτυξης των παιδιών.
Ένα καλό επίπεδο προφορικού λόγου αποτελεί επίσης τη βασική προϋπόθεση για την κατάκτηση της ανάγνωσης (NICHD, 2005. ECCRN, 2002). Επομένως, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι τα παιδιά που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στον προφορικό λόγο συχνά αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην κατάκτηση των δεξιοτήτων γραμματισμού (ανάγνωση και γραφή). Αντίστοιχα, οι φτωχοί αναγνώστες αντιμετωπίζουν δυσκολίες σε προφορικές γλωσσικές δεξιότητες (π.χ. φωνολογική επίγνωση και επεξεργασία, σύνταξη) τόσο σε επίπεδο κατανόησης όσο και σε επίπεδο έκφρασης (Catts, Fey, Zhang and Tomblin, 1999).
Αναλυτικότερα, δυσκολίες στην αναγνωστική κατανόηση έχουν βρεθεί να συσχετίζονται άμεσα με χαμηλές γλωσσικές δεξιότητες (Oakhill , 1982. Stothard & Hulme, 1995) υποστηρίζοντας τη συσχέτιση μεταξύ της ανάπτυξης του προφορικού λόγου και της μετέπειτα αναγνωστικής κατανόησης (Nation, 1990; Biemiller, 1999; Rand Reading Report, 2001). Η συσχέτιση μεταξύ λεξιλογίου και αναγνωστικής κατανόησης έχει ισχυρή εμπειρική τεκμηρίωση από τη δεκαετία του 1980 (Beck, Perfetti, & McKeown, 1982; Beck & McKeown, 1991; Biemiller, 2001) ενώ πολλοί μελετητές υποστηρίζουν ότι τα πλεονεκτήματα ενός πλούσιου λεξιλογίου εκτείνονται και πέρα από την αναγνωστική κατανόηση επηρεάζοντας τις μελλοντικές ακαδημαϊκές επιδόσεις του παιδιού (Beck & McKeown, 1991; Biemiller, 1999).
Εκτός από τις παραπάνω μελέτες σήμερα έχουμε στη διάθεσή μας κι αποτελέσματα διαχρονικών μελετών που υποδεικνύουν ότι η πρώιμη λεξιλογική ανάπτυξη των παιδιών της προσχολικής ηλικίας σχετίζεται με την ανάπτυξη δεξιοτήτων αναγνωστικής αποκωδικοποίησης (decoding skills) του γραπτού λόγου (Wagner, Torgesen, Rashotte, Hecht, Barker, Burgess, Donahue, και Garon 1997; Lonigan, Burgess, και Anthony, 2000). Αυτή η συσχέτιση φαίνεται επίσης να διαμεσολαβείται από την καλύτερη ανάπτυξη δεξιοτήτων φωνολογικής επίγνωσης. Συγκεκριμένα, δεδομένα από παιδιά προσχολικής ηλικίας υποδεικνύουν ότι παιδιά με καλύτερα ανεπτυγμένο λεξιλόγιο έχουν και καλύτερα αναπτυγμένη φωνολογική επίγνωση (Simmons & Rashotte, 1993; Bowey, 1994; Wagner, Torgesen, Laughon, Wagner et al., 1997; Lonigan, Burgess, Anthony, και Barker, 1998; Lonigan et al., 2000). Σύμφωνα με τους Whitehurst και Lonigan (2002), τα υψηλότερα επίπεδα φωνολογικής επίγνωσης είναι αποτέλεσμα της μετάβασης από την ολική αναπαράσταση των λέξεων στη μνήμη του παιδιού στη μνημονική αναπαράσταση συνθετικών τμημάτων (ανεμόμυλος = άνεμος + μύλος κλπ.). Καθώς τα παιδιά μαθαίνουν περισσότερες λέξεις, είναι πιο αποδοτικό να συγκρατούν τμήματα των λέξεων αντί για ολόκληρες λέξεις. Με αυτόν τον τρόπο, εικάζεται ότι η ανάπτυξη του λεξιλογίου δημιουργεί τη βάση για την ανάδυση της φωνολογικής επίγνωσης.
Επιπλέον, υπάρχουν αυξανόμενες ενδείξεις ότι οι γλωσσικές δυσκολίες μπορεί να επηρεάζουν την κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών (Benaisch, Curtiss, & Tallal, 1993. Botting & Conti-Ramsden, 2000. Lindsay & Dockrell, 2000).

Βασιλική Διαμαντή

Η διδάκτωρ Βασιλική Διαμαντή είναι αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου του Όσλο, επικεφαλής του Εργαστηρίου Ειδικής Αγωγής και Μάθησης (Oslo SPeLL) και της Πανεπιστημιακής Κλινικής του τμήματος, καθώς και ψυχολόγος (Chartered Psychologist) της Βρετανικής Ψυχολογικής Εταιρείας.
Στο παρελθόν έχει εργαστεί ως μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης και ως λέκτορας ψυχολογίας σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος Deree. Επιπλέον, έχει πολυετή εμπειρία ως εκπαιδευτική ψυχολόγος στην αξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών και στην εκπαιδευτική παρέμβαση σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.

Το ερευνητικό της έργο περιλαμβάνει μελέτες για την ανάπτυξη της γλώσσας και την απόκτηση αλφαβητισμού (ιδιαίτερα την ανάπτυξη μορφολογικής επίγνωσης σε διαφορετικές ορθογραφίες), τη δυσλεξία σε διαφορετικές ορθογραφίες, τους γλωσσικούς και γνωστικούς παράγοντες πρόβλεψης αναγνωστικών και ορθογραφικών ικανοτήτων και δυσκολιών, την ανάπτυξη διαδραστικής εκπαιδευτικής πλατφόρμας βασισμένη σε τεχνητή νοημοσύνη για προσομοίωση αλληλεπίδρασης με ειδικούς πληυθσμούς , τη στάθμιση εργαλείων ψηφιακής αξιολόγησης για παιδιά στη νορβηγική γλώσσα, καθώς και την ανάπτυξη σεναρίων εικονικής πραγματικότητας (VR) για την υποβοήθηση της κατάρτισης των φοιτητών στην ειδική αγωγή.
Το έργο της έχει υποστηριχθεί από χρηματοδοτικούς φορείς σε Ελλάδα (‘Leon Lemos’ Foundation & Department of Primary Education, University of Crete), Αγγλία (Sir Richard Stapley Educational Trust & Department of Human Communication Science, University College London) και Νορβηγία (Research Council of Norway & UNIFOR "Robert og Ella Wenzins legat").
Οι μελέτες της έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά με υψηλή απήχηση.